Tuesday, December 21, 2010

2010

那天,
Uncle Terrance 问我们这一整年来, 有什么要感谢神的..
我说,
感谢神给我经历了许多..
让我成熟了..
也勇敢面对失败, 挫折..

还有10天, 旧的我会离开, 甚至是身亡..
部落格也会更换..
旧的我保留..
我会开新的..
所有不开心的就到次为止..
一律不提~!!

从明年开始, 我的世界只是存在着欢乐~!
不开心的, 已经被神给夺走了!!~..

从明天开始,
我不会再爱你了~..
或许是累了吧~..
我也不想在隐瞒了..
至少留下来, 做个曾经有过的回忆也好..

明天, 成绩出炉咯..
有点紧张.. 希望不会太糟叻.. ^^

今年, 虽然过的很辛苦..
可是还是该谢谢今年以来陪我度过的人..
我讨厌的, 我会讨厌一辈子!!..

Thx for giving me such a wonderful 2010..
although some are my enemy now..



Trough it all - Hillsong..

nice.. go listen yaa.. God is the one who giv me strength in this whole world.. He giv me Love, Peace and Joy.. Thank You for Your protection all over this year..


Lyrics:

I'll Sing to You Lord, A hymn of Love
For Your faithfulness to me
I'm carried in everlasting arms
You'll never let me go
Through it all...

No comments: