Sunday, June 20, 2010

女王辦公室



吳: 朝九晚十做到人都散

吞聲忍氣為咗兩餐

搵嗰雞碎咁多 仲話要減 要減


杜: 我老細 係個女人

鬧人唔係人咁品

打工仔 講起都傷心 唯有忍 我忍


詩: 激氣 好激氣

家陣嘅後生仔會激奀你

個個掛住發夢 個心都飛咗去約個friend 唱K


男: 其實不甘乜都係咁點我做

無奈跟咗呢個上司好恐怖

捱得到應該等到終於一天睇返我面色 就好


合: 其實打工仔記住食腦識~做

凡事都識得睇吓面色有前途

捱到老細睇起我開始升呢等於我嚟緊 越攀 越高


女王办公室不错哦!!

主演: 汪明荃, 杜汶澤, 诗, 吴桌羲..

--------------- skip--------------

明天开学咯.. 朋友, 怎样?? 开心吗?? 明天我们可以见面咯!!

可是... 我很怕耶.. 考卷哟!!! 死咯!! 不敢看哦!! [某眼抬哦!!].. 从明天开始, 一切恢复正常~ 饭照吃, 觉照谁.. 功课照做.. 放了3个星期的假期, 人也懒了... 不知道为什么, 我开始觉得放假好无聊.. 或许是长大了吧~ 感觉很想快点会学校, 跟朋友们一起疯啦! 很开心的捏.. keke.. 明天, 我们要好好聚聚咯~ 超想你们的..

可是呢, 脑子里只想到那两个小子的背影.. 抱着他们的衣服, 睡觉都会比较甜呢!! 好想念你们哟!! muackz muackz.. 你们在那里也要听话哦.. 如果那写哥哥欺负你, 姨姨不能在你旁边安慰你咯.. 要自己保护自己.. 不要妈妈操心.. 知道吗?? 如果他们真的有欺负你们的话, 等我过到那里时, 一定会骂他们, ok?? keke.. 姨姨欠你的 ultraman , 年尾一定补会给你, 可是你要答应我, 一定要听话哟!! 我会很想你们的.. muackz muackz..

拜拜...

2 comments:

Changed said...

They will guai guai de lar..dnt worry..Hehe~~..gambateh yo..~!!! ush~!!..Hehe^^

欣. Crystal.. said...

haha.. yaya.. hope lerh.. u too!! keke..